2015. május 11., hétfő

Bioderma Atoderm termékcsalád, az első benyomás

Régóta küzdünk egymással, az ekcéma és én! Pontosabban a gyerekeim és ez a viszketős bőrbetegség. Mindháromnak bőven kijutott belőle. Sajnos az elmúlt hat év során sem sikerült rájönnünk, hogy mitől jön elő. Két dolog biztos csak: 1. Nem étel okozza. 2. Az izzadás viszont mindig előhozza... 


Hat évvel ezelőtt ismerkedtem meg - sajnálatos módon - az ekcémával. Iker kislányaimon ekkor jött először ki ez a nyavalya. Fogalmam sem volt, hogy mi lett a bőrükkel, de egy idő után egyre sűrűbben jött elő, ahogy mentünk bele a nyárba. Kezdő szülőként persze azonnal rohantunk a gyerekorvoshoz, aki közölte velünk a diagnózis: atópiás dermatitis. Nem vagyok bőrgyógyász, de még csak orvos sem, így aztán alaposabban utánanéztem a dolognak.

Kiderült, hogy az öt év alatti gyerekek 10-15%-át érinti ez a betegség (hazipatika.com szerint). Nálunk a családban a férjem is és én is allergiásak vagyunk - ráadásul a férjemnek gyerekkorában ekcémája is volt - így szinte predesztinálva voltak a gyerkőcök valami ilyesmire. Persze ez legyen a legrosszabb dolog velük!

Az elmúlt hat év folyamán szinte minden kencét kipróbáltunk, a gyógynövényektől kezdve a szteroidos krémekkel bezárólag. Nem mondanám, hogy sikert sikerre halmoztunk. A legfontosabb ugyebár, hogy a rettenetesen száraz bőrüket mindig hidratált állapotban tartsuk. Na, ez az egyik legnagyobb kihívás.

Imádnak fürdeni és nincs rendes zuhanykabinunk, valamint a legkisebb gyerek retteg a zuhanytól, így aztán a kádban fürdés marad egyetlen lehetőségként este. Rossz dolog, mert a meleg fürdővíz igencsak szárítja a bőrüket. Persze ha találunk megfelelő fürdető szert és krémet, már előrébb vagyunk. És itt jön be a képbe a Bioderma Atoderm család!

                                                                            A krém


A bőrgyógyásznál láttam meg először egy szórólapon a termékcsaládot. Az orvosnál rákérdeztem és ő erősen ajánlotta, mint nagyon hatásos terméket. Mivel már annyi mindent összevásároltam atópiás bőrre, úgy gondoltam, egy próbát megér, annak ellenére, hogy nem olcsó készítményről van szó.
Az 500ml kiszerelésű krém 5825 forintot, a hozzá való mosakodó krém gyerekeknek (Bioderma ABC Derm Ato+, speciálisan gyerekeknek kifejlesztett termékcsalád, amit újszülött kortól lehet használni) 200ml kiszerelésben 3894 forintot kóstál a dermaonline.hu weboldalon. Szerencsére 50% kedvezménnyel tudtam venni 1 literes kiszerelésű tusfürdőt is (Bioderma ABC Derm fürdetőgél), ami így "csak" 5810 forint volt. Borsos árak, főleg úgy, hogy nem találkoztam még olyannal, aki használta volna. Persze az ember elkeseredésében bármennyit kifizetne azért, hogy valami hatásos szert találjon a szerencsétlen gyereknek, aki véresre vakarja magát az év nagy részében.

                                                                       ... és a tusfürdő.

Tegnap este kipróbáltuk a krémet (a másik tusfürdőnket még el akarom használni, mielőtt teljesen belevágunk a Bioderma projektbe). Pumpás adagolójával könnyen nyomhatunk megfelelő mennyiséget a tenyerünkbe. A bőrön nem hagy kellemetlen zsíros érzetet, amit felnőttként is utálok, hát még a gyerekeim! Gyorsan felszívódik és rugalmasan hidratált érzést biztosít. Nincs különösebb illata, talán illatanyag mentes, de erre nem vennék mérget. Viszont nem is büdös, mint ahogy sok illatmentes krémet annak találok. A legnagyobb falat, és a legkeményebb teszt a kisfiam arcbőre. Állandóan piros és borzasztóan száraz. Szinte folyamatosan hámlik. Csecsemő, kisbaba korában nagyon sokáig csúnya pattanás szerű valamik voltak az arcán (nem szopott), amire a gyerekorvosunk sem tudott megoldást ajánlani. Ezek a ronda pattanások aztán két éves kora körül elmúltak, soknak a helye azonban sajnos máig látható. Mivel a krém az arcon is biztonságosan használható, természetesen bekrémeztük vele az arcát. És láss csodát! Igazi ruganyos kis "bababőre" lett. Határtalanul örültem! Sőt! Még reggel is puha, hidratált volt a bőre! A lányok száraz bőre is kellemes tapintású lett és maradt. Csupa pozitív tapasztalat már egyetlen használat után. Már csak az izzadással kellene valamit csinálni, ami "bedurrantja" a bőrüket...

Az első teszten kiemelkedően jól tejesített a Bioderma. Nyugodt szívvel ajánlom bárkinek, aki nagyon száraz bőrrel küszködik esetleg szintén ekcémás. Tegnap este zuhanyzás után én is kipróbáltam! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése