2014. február 10., hétfő

Indulás

Nagy nap volt a tegnapi. Hosszas gondolkodás, számolgatás, ötletelés után megrendeltem életem első Frugi szállítmányát. :)
Igen, már a 2014/15 őszi-téli kollekció darabjait kellet kiválasztanom.

Magamról annyit: jelenleg a harmadik csemetémmel vagyok otthon és tanárból nyergeltem át kereskedővé. Nagyon hosszú még az út mire az online boltom virtuális polcaira kerül az áru, de végtelenül eltökélt vagyok és erősen hiszek abban, hogy van piaca az etikusan előállított biopamutból készült baba - és gyerekruháknak.

Miért pont a Frugi?

Szerelem volt első látásra, tapintásra. Puha, vegyszermentes, etikusan gyártott és tarkabarka. Pont amilyennek én a gyerekruhákat elképzelem. Zárójeles megjegyzés: nagyon jól mosható.

Cornwallban alapították a céget 10 évvel ezelőtt. Nem valami hatalmas konszern bio ötlete volt, hanem egy házaspár keresett mosható pelenkát viselő babájának megfelelő ruhákat. Sajnos a piacon akkor található holmik mind túl szűknek bizonyultak a hatalmas, de cuki babapopsin. Mivel nem találták a tökéletest, hát megalkották! :) Nemcsak a szabás volt a fontos, hanem, hogy a lehető legjobb anyagból készüljön a gyerekruha. Telitalálat volt az ötlet és hatalmas siker lett. Később kismama - és szoptatós ruhákat is varrni kezdtek. Na, ekkor változtatták meg a nevüket (Cut4Cloth- "moshatósra szabva") Frugira.
Számtalan díjat nyertek a termékeikkel és később a Totsbots pelusokat gyártó céggel is együttműködést kötöttek, aminek következtében Frugi mintás pelusok kerültek piacra.

Hát, ez csak pár, hogy miért is döntöttem eme remek ruhák forgalmaz mellett. 



1 megjegyzés:

  1. Nagyon ajánlom úr, Benjamin szolgáltatásait minden olyan személynek, akinek pénzügyi segítségre van szüksége, és bármilyen további igényt kielégítenek a magas könyvtárak felett. Ismét elismerést nyújtok önnek és munkatársainak rendkívüli kiszolgálásáért és ügyfélszolgálatáért, mivel ez nagy előnyt jelent a vállalatának, és kellemes élmény olyan ügyfelek számára, mint én. A legjobbakat kívánva a jövőre. Úr, Benjamin a legjobb módja annak, hogy könnyű kölcsönt szerezzen, itt van e-mail .. / lfdsloans@outlook.com Vagy beszéljen Benjamin úrral a WhatsAppon keresztül Via_ 1-989-394-3740 köszönöm azért, hogy őszinte szívemben ismét kölcsönsegítéssel segített nekem, örökké hálás vagyok.

    VálaszTörlés